مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:062023-12-25سياسي

واریز 138 میلیارد تومان ارزش افزوده به حساب شهرداری های دیر


در هشت ماهه نخست سال جاری 138 میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری های شهرستان دیر واریز شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ این شهرستان، اظهار داشت: با عمل به چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت به وظایف خود در قبال برگزاری باشکوه انتخابات در سال جاری کمک کنیم.

فرماندار شهرستان دیر تاکید کرد: آموزش وپرورش و دانشگاه های شهرستان ظرفیت های خوبی دارند و باید در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات به صورت ویژه کار کنند.

وی با اشاره به پروژه های دهه فجر، افزود: امسال در شهرستان پروژه های خوبی داریم که امیدواریم رضایت مردم جلب و بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم.

باربرز بیان کرد: امیدواریم مورد حمایت سازمان برنامه و بودجه استان قرار گیریم و پروژه هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در دهه فجر به بهره برداری برسند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دیر در برنامه های دینی و مذهبی سرآمد است، گفت:  شهرستان دیر 120 شهید دارد و برای هر صندلی مدیران این شهرستان، چهار شهید داده ایم.

فرماندار شهرستان دیر ادامه داد: به برکت خون شهدا ما بر صندلی مسوولیت تکیه زده ایم، بنابراین هر چقدر برای بزرگداشت یاد شهدا در جامعه هزینه کنیم، کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 138 میلیارد تومان ارزش افزوده به حساب شهرداری های دیر

واریز 138 میلیارد تومان ارزش افزوده به حساب شهرداری های دیر