مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:252024-01-16سياسي

رای گیری انتخابات در آبادان به صورت الکترونیکی برگزار می شود


داوطلبانی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارند تا 25 بهمن فرصت دارند با مراجعه به سامانه فرمانداری مبدا نسبت به این موضوع اقدام نمایند.

- شهاوند گفت: داوطلبانی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارند تا 25 بهمن فرصت دارند با مراجعه به سامانه فرمانداری مبدا نسبت به این موضوع اقدام نمایند.

 رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در آبادان به صورت تمام الکترونیک انجام می شود.

  به گزارش  مهر، عبدالله شهاوند پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: از سوی رسانه ملی کانال های اختصاصی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ایجاد و داوطلبان برای استفاده از این ظرفیت می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام کنند.

  وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در آبادان رأی گیری به صورت تمام الکترونیک انجام می شود، ادامه داد: از سوی هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات تمیهدات لازم برای انجام رأی گیری الکترونیکی در آبادان در حال اجرا است.

  رییس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: تاکنون سه هزار و 551 شعبه اخذ رأی در استان ساماندهی شده است و این تعداد شعب نسبت به دوره قبلی انتخابات 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای گیری انتخابات در آبادان به صورت الکترونیکی برگزار می شود

رای گیری انتخابات در آبادان به صورت الکترونیکی برگزار می شود