مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:552024-01-03سياسي

سازمان اوقاف در حوزه حمایت از دانش بنیان ها رفع نیاز جامعه را هدف قرار داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در دانش بنیان ها نیاز های جامعه را در نظر می گیریم گفت: بزودی از دستگاه درمان سرطان رونمایی خواهد شد و در شاخه های دیگر نیز مانند تولید تجهیزات پزشکی از شرکت های دانش بنیان .

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در سالروز میلاد حضرت زهرا (س)، صبح امروز 13 دی ماه با جمعی از خبرنگاران، در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در دانش بنیان ها نیاز های جامعه را در نظر می گیریم گفت: بزودی از دستگاه درمان سرطان رونمایی خواهد شد و در شاخه های دیگر نیز مانند تولید تجهیزات پزشکی از شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم و از خبرنگاران درخواست داریم با دید خبرنگاری از مجموعه های مختلف از جمله تپش بازدید کنند، مطمئنا پاسخ های خوبی دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام خاموشی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) با بیان اینکه حضرت صدیقه کبری (س) ام الائمه (ع) هستند و هرچه هست از ایشان نشأت گرفته است، گفت: خداوند در قرآن می فرماید اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النّورِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا أَولِیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اوقاف در حوزه حمایت از دانش بنیان ها رفع نیاز جامعه را هدف قرار داده است

سازمان اوقاف در حوزه حمایت از دانش بنیان ها رفع نیاز جامعه را هدف قرار داده است