مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:052024-01-06اقتصادي

عملیات گازرسانی به 64 روستای استان زنجان در دست اقدام است


مدیرعامل شرکت گازرسانی استان زنجان گفت: گازرسانی به روستاهای استان در جهت توزیع عادلانه امکانات از برنامه های اصلی شرکت گاز استان است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گازرسانی استان زنجان گفت: گازرسانی به روستاهای استان در جهت توزیع عادلانه امکانات از برنامه های اصلی شرکت گاز استان است.

رحیم سلیمانی نژاد امروز (شنبه 16 دی ماه) در جلسه مشترک با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در حال حاضر عملیات گاز رسانی به 719 روستا با مجموع 100 هزار و 643 خانوار، معادل 94.

6 درصد خانوارهای روستایی به اتمام رسیده، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به 64 روستا با 3483 خانوار در دست انجام است، با بهره برداری از این عملیات 97.

4 درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای استان در جهت توزیع عادلانه امکانات از برنامه های اصلی شرکت گاز استان است، تصریح کرد: مطابق با شیوه نامه گازرسانی به روستاها، گازرسانی به 50 روستای استان در صورت تامین اعتبار و اخذ مجوزهای لازم جزو برنامه های گازرسانی سال آینده خواهد بود که در صورت تحقق این امر، اقدامات لازم در زمینه پیمان سپاری و انتخاب پیمانکار مطابق با برنامه زمان بندی به انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گازرسانی به 64 روستای استان زنجان در دست اقدام است

عملیات گازرسانی به 64 روستای استان زنجان در دست اقدام است