مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 12:352023-12-22بين الملل

غزه؛ 20 هزار شهید در سایه تداوم جنگ علیه بیمارستان ها


صبح امروز، جمعه 22 دسامبر وزارت بهداشت نوار غزه در هفتاد و هفتمین روز از جنایات ارتش اسراییل علیه مردم فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای غزه از 20هزار نفر عبور کرده و بیمارستان ها و کادر درمان به اهداف جنگی تل آویو تبدیل شده اند.

-   خبرنگار الجزیره گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز به مناطق مختلف خان یونس در جنوب نوار غزه حمله کره و بمباران خود را بر منطقه بنی سهیلا متمرکز کرده اند؛ حملات توپخانه ای و بمباران هوایی شدید اسراییل در اردوگاه جبالیا نیز در حال افزایش است.

براساس گزارش ها، تعداد زیادی شهید و مجروح بر اثر بمباران مداوم جنگنده های اسرییلی در منطقه الجرن واقع در جبالیا، شمال نوار غزه بر جای مانده اند که تیم های پزشکی قادر به رسیدن به محل نیستند.

    به گفته مقامات نوار غزه و نمایندگان سازمان های جهانی، بیشتر 20هزار قربانیِ حملات ویرانگر ارتش اسراییل از هفتم اکتبر تاکنون، کودک و زن هستند؛ تداوم این حملات، موجب تخریب گسترده زیرساخت ها و فاجعه انسانی بی سابقه شده و سکوت جهانی در برابر جنایات تل آویو را شکسته است.

کودک شهیدشده در حملات امروز سازمان ملل و نهادهای تابعه آن، بارها خروج بخش سلامت غزه از مدار خدمت رسانی به دلیل ناتوانی در رسیدگی به تعداد زیاد شهدا و مجروحانِ ناشی از تجاوزات مستمر اسراییل به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه؛ 20 هزار شهید در سایه تداوم جنگ علیه بیمارستان ها

غزه؛ 20 هزار شهید در سایه تداوم جنگ علیه بیمارستان ها