مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:552023-12-31اقتصادي

خطر از سر دره راگه رفسنجان گذشت


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان تایید کرد که مسیر انتقال خط لوله آب خلیج فارس از دره راگه تغییر یافته است.

- ایسنا/کرمان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان تایید کرد که مسیر انتقال خط لوله آب خلیج فارس از دره راگه تغییر یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواسط شهریورماه امسال بود که تعدادی ماشین آلات عمرانی در حوالی این دره شگفت انگیز و تماشایی مشاهده شد.

با پیگیری ها مشخص شد که دلیل این فعالیت ها، احداث خط انتقال آب پروژه خلیج فارس به معدن درآلو و شهر کرمان است؛ خط پروژه ای که قرار بود از عرض این دره عبور کند! میراث فرهنگی رفسنجان بلافاصله جلوی ادامه فعالیت ماشین آلات عمرانی را گرفت چراکه از لبه دره تا شعاع 500 متری حریم این اثر طبیعی است و تاکید شد مسیر این پروژه باید تغییر کند.

حالا حسن حسینی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان به ایسنا خبر داد: مسیر پروژه تغییر کرده و دیگر خطری از بابت این پروژه، دره راگه را تهدید نمی کند.

وی بیان کرد: بعد از مدت ها کش و قوس و طرح های متفاوتی که شرکت پیمانکار پروژه انتقال آب خلیج فارس ارائه داد، در نهایت همان طرحی که مدنظر میراث فرهنگی بود را پذیرفتند و از مواضع قبلی عقب نشینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر از سر دره راگه رفسنجان گذشت

خطر از سر دره راگه رفسنجان گذشت