مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:152023-12-27سياسي

محیط زیست مکان محور است، نه خروجی محور


دبیر هیئت رییسه اتاق تبریز ضمن تأکید بر لزوم رعایت مسائل زیست محیطی در شهرک های صنعتی گفت: متأسفانه سازمان محیط زیست در کشور ما مکان محور است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا جعفری دبیر هیئت رییسه اتاق تبریز امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به بیان دغدغه های بخش خصوصی در حوزه شهرک های صنعتی استان پرداخت.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی، یکی از استان های صنعتی کشور به شمار می رود، افزود: استان ما دارای شهرک های صنعتی متعددی است، با این حال برخی از آن ها از جمله شهرک صنعتی سلیمی و چند شهرک دیگر فرسوده شده اند، بنابراین نوسازی این بخش ضرورت دارد.

جعفری تخصیص یک درصد از ارزش افزوده پرداختی هر شهرک صنعتی جهت بازسازی و نوسازی زیرساخت های همان شهرک را درخواست جدیدی بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: این مبالغ باید صرف ایجاد یا بهبود زیرساخت های شهرک ها از جمله در زمینه آسفالت، آب، برق، فاضلاب و.

شوند، نه در بخش های دیگر شهرستان مربوطه.

دبیر هیئت رییسه اتاق بازرگانی تبریز در ادامه بر لزوم مشارکت و نقش آفرینی تمام شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی تأکید کرد و ادامه داد: در شهرک های صنعتی، صنایع کوچک زیادی مستقر هستند که در صنایع بزرگ و قوی فعالیت دارند، بنابراین اساسنامه شهرک های صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست مکان محور است، نه خروجی محور

محیط زیست مکان محور است، نه خروجی محور