مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:202024-01-02اقتصادي

مزیت های ایران برای حضور در آمریکای جنوبی/ راهکارهایی برای رشد صادرات


رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل ضمن ارائه راهکارهایی برای رشد صادرات غیرنفتی به آمریکای جنوبی، گفت: صنعتگران ایرانی در حوزه های زیرساخت و خدمات فنی و مهندسی، - رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل ضمن ارائه راهکارهایی برای رشد صادرات غیرنفتی به آمریکای جنوبی، گفت: صنعتگران ایرانی در حوزه های زیرساخت و خدمات فنی و مهندسی، معدن، دارو، تجهیزات پزشکی و ماشین آلات کشاورزی در آمریکای جنوبی به ویژه کشور برزیل توانایی زیادی برای ارائه دارند.

سید فخرالدین عامریان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عرصه برای تجارت بین الملل دشوار است، اما دولت با حمایت های خود می تواند رونقی را در اقتصاد داخلی و بین المللی ایجاد کند.

صادرات غیرنفتی یکی از حوزه های اثربخش در تولید ناخالص داخلی در کشور محسوب می شود که می تواند از راه های مختلف بر آن تاثیر داشته باشد.

به گفته وی جایگزینی صادرات غیرنفتی در شرایط حال حاضر و با وجود تحریم ها، به یکی از ضروریات اقتصاد کشور تبدیل شده و چنانچه عزم جدی از سوی مسئولان با تغییر شیوه و نگرش سازمان تحت مدیریت خود وجود داشته باشد، می توان در یکی دو سال آینده شاهد تغییرات چشمگیر در حوزه صادرات غیرنفتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت های ایران برای حضور در آمریکای جنوبی/ راهکارهایی برای رشد صادرات

مزیت های ایران برای حضور در آمریکای جنوبی/ راهکارهایی برای رشد صادرات