مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:452024-01-13اجتماعي

800 بنای تاریخی دولتی را برای واگذاری در اختیار داریم/ 145 بنا به مزایده رفته است 


مدیرعامل صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کرمانشاه تعداد بناهای تاریخی دولتی در اختیار این صندوق برای واگذاری را 800 مورد اعلام کرد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کرمانشاه تعداد بناهای تاریخی دولتی در اختیار این صندوق برای واگذاری را 800 مورد اعلام کرد و گفت: تاکنون 145 بنا به مزایده رفته که یا به بهره برداری رسیده اند و یا در حال مرمت و احیاء برای بهره برداری هستند.

شهاب طلایی، امروز(23 دی) در سفر به کرمانشاه پس از بازدید از تعدادی از بناهای تاریخی استان در نشست با نمایندگان اداره کل اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش، بااشاره به فعالیت های 18 ساله صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور، اظهار کرد: این صندوق طی سالها فعالیت خود با هدف احیاء بناهای تاریخی کشور پروژه های بزرگی را اجرایی کرده است.

وی به وجود 34 هزار بنای تاریخی در کشور اشاره کرد و گفت: از این تعداد حدود چهار هزار بنا تحت مالکیت بخش دولتی و 30 هزار بنا هم تحت مالکیت بخش خصوصی هستند.

مدیرعامل صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی تصریح کرد: از این تعداد بنای تاریخی موجود در کشور حدود 800 بنای دولتی در اختیار صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی قرار گرفته تا به بخش خصوصی واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 بنای تاریخی دولتی را برای واگذاری در اختیار داریم/ 145 بنا به مزایده رفته است 

800 بنای تاریخی دولتی را برای واگذاری در اختیار داریم/ 145 بنا به مزایده رفته است