مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:212023-12-25سياسي

صدور اسناد تک برگی برای املاک دستگاه های دولتی و زمین های زراعی تسریع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر امروز در دیدار اعضای جدید هیات مدیره کانون سردفترداران و دفتریاران ثبت اسناد و املاک استان، اظهار کرد: صدور 100 درصدی اسناد رسمی برای اراضی ملی و منابع طبیعی استان و نیز تعیین تکلیف و حل مشکلات  50 ساله، 42 روستا و قشلاقات محدوده شرکت های کشت و صنعت دامپروری مغان و پارس، هم چنین صدور سند برای این اراضی از جمله اقدامات مناسبی است که در این مدت صورت گرفته و جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه  خواستار اتخاد تدابیر لازم و تسریع در صدور اسناد رسمی تک برگی برای املاک دستگاه های دولتی و نیز زمین های زراعی شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه در خصوص اجرای دقیق و صحیح سند تحول و تعالی قضایی گفت: یکی از مهم ترین محورهای مورد تأکید در این سند، توجه به مقوله پیش گیری از وقوع جرم است که باید این موضوع بیش از پیش مورد توجه واقع شود، چرا که یکی از شاخص های اثرگذار در این بخش، دقت در صدور اسناد رسمی است که ضمن پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات موجب افزایش و ارتقاء اعتماد عمومی نسبت به مجموعه  ثبتی می شود.

  حجت الاسلام کثیرلو با آسیب شناسی و تهدیدهای مجموعه کارکنان دستگاه های قضایی و اجرایی بر لزوم رعایت مسائل اخلاقی و دقت در بحث م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد تک برگی برای املاک دستگاه های دولتی و زمین های زراعی تسریع شود

صدور اسناد تک برگی برای املاک دستگاه های دولتی و زمین های زراعی تسریع شود