مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:002024-01-15اجتماعي

ساخت محور فرهنگی تاریخی قم به طول 6 کیلومتر در 17 محله


مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم گفت: به منظور ساماندهی بافت های پیرامون حرم و شناسایی ابعاد مختلف فرهنگی شهر قم پروژه محور فرهنگی تاریخی را در 6 کیلومتر در 17 محله تاریخی شهر قم با کف سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا خاکی شب گذشته در دیدار شهردار قم با هنرمندان منتخب شهر مقدس قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان به ساماندهی فضاهای پیرامون حرم می پردازد.

وی با اشاره به اینکه پروژه های بزرگ مقیاس را در دستورکار داریم، مطرح کرد: رویکرد این پروژه ها بیش تر ایجاد فضای امن و با آرامش برای حضور شهروندان است.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم از تملک مغازه های اطراف قبرستان نو یاد کرد و گفت: فضای 5 هکتاری رها شده در اطراف حرم در سال های آینده ساماندهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مختلف شناسایی و احیا شده است، عنوان کرد: ظرف یکی دو سال آینده مردم تحولات را در هسته مرکزی شهر شاهد خواهند بود.

خاکی با اشاره به اینکه پروژه محور فرهنگی و تاریخی تاثیر بسیاری در قم داشته است، خاطرنشان کرد: تلاش داشتیم سایر وجوهات شهر قم را شناسایی و معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: به منظور ساماندهی بافت های پیرامون حرم و شناسایی ابعاد مختلف فرهنگی شهر قم پروژه محور فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت محور فرهنگی تاریخی قم به طول 6 کیلومتر در 17 محله

ساخت محور فرهنگی تاریخی قم به طول 6 کیلومتر در 17 محله