مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:552024-01-02سياسي

تأکید اعضای شورای اسلامی بجنورد بر لزوم برخورد با هتاکان به شهدا و مقام زن


اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد بر ضرورت برخورد دستگاه قضا در این استان با هتاکان به شهدا و ائمه اطهار (ع) تاکید کردند.

- ایسنا/خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد بر ضرورت برخورد دستگاه قضا در این استان با هتاکان به شهدا و ائمه اطهار (ع) تاکید کردند.

جمشید عین بیگی امروز (سه شنبه، 12 دی ماه) در یکصد و چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد که با حضور تمام اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: هتاکی اخیر در فضای مجازی و هتک حرمت به ائمه اطهار محکوم است و از محاکم قضایی خواستار برخورد در راستای بازدارندگی جامعه از تکرار مشاهده این گونه رفتارها هستیم.

وی با انتقاد از برخی افراد که در فضای مجازی به شهدا و مقدسات توهین می کنند، بیان کرد: توهین به مقدسات و شهدا در هر شرایط و جایگاهی محکوم و قابل پیگیری است و نباید اجازه دهیم این موضوع در جامعه رواج پیدا کند.

رییس شورای اسلامی شهر بجنورد همچنین فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را تبریک گفت و فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

وی به تقارن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن، با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: همیشه تأسی سردار سلیمانی در آغاز هر حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید اعضای شورای اسلامی بجنورد بر لزوم برخورد با هتاکان به شهدا و مقام زن

تأکید اعضای شورای اسلامی بجنورد بر لزوم برخورد با هتاکان به شهدا و مقام زن