مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:302024-01-15سياسي

هیات منصفه دادگاه های مطبوعاتی: روزنامه «اعتماد» مجرم شناخته شد


اکبر نصراللهی سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی در این باره گفت: اتهام های آقای بهروز بهزادی نشر اکاذیب و چاپ و انتشار اسناد رسمی و محرمانه موضوع بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات در تاریخ 5 آذر 1402 با تیتر پشت پرده حجاب بان ها بود که هیات منصفه پس .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، اکبر نصراللهی سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، مدیر مسئول روزنامه اعتماد با اکثریت مطلق آراء مجرم شناخته شد.

اکبر نصراللهی در این باره گفت: اتهام های آقای بهروز بهزادی "نشر اکاذیب و چاپ و انتشار اسناد رسمی و محرمانه" موضوع بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات در تاریخ 5 آذر 1402 با تیتر "پشت پرده حجاب بان ها" بود که هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم با اکثریت مطلق آراء در موضوع اتهام او را مجرم دانست و نیز او را با همین رای مستحق تخفیف ندانست.

وی افزود: قاضی کریمی گفت که صرف نظر از موضوع حجاب بان ها، چرا عین سندی را که "مهر خیلی محرمانه " دارد منتشر کرده اید؟ متهم پاسخ داد که سند را از فضای مجازی گرفتیم و متعاقب اظهارات وزیر کشور در مورد حجاب بان ها، آن را منتشر کردیم ضمن اینکه محرمانه و خیلی محرمانه ارسالی از وزارتخانه ها و سازمان ها، شأنیت خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات منصفه دادگاه های مطبوعاتی: روزنامه «اعتماد» مجرم شناخته شد

هیات منصفه دادگاه های مطبوعاتی: روزنامه «اعتماد» مجرم شناخته شد