مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:302024-01-14سياسي

سفر آخر هفته زاکانی به چین برای انعقاد قرارداد 2000 اتوبوس برقی پایتخت


رییس شورای شهر تهران از سفر شهردار تهران به چین تا پایان هفته جاری برای انعقاد قرارداد خرید 2000 دستگاه اتوبوس برقی پایتخت خبر داد.

- رییس شورای شهر تهران از سفر شهردار تهران به چین تا پایان هفته جاری برای انعقاد قرارداد خرید 2000 دستگاه اتوبوس برقی پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز دویست وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز ابتدا شهردار تهران با حضور در صحن شورا گزارشی از شنبه های امید و افتخار و آنچه که در سال جاری توسط شهرداری رخ داده است ارائه می کند و پس از آن متمم بودجه سال 1402 ارائه می شود و اگر آماده شود بودجه سال 1403 ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: چهار حسابرسی نیز در دستور کار جلسه امروز است که هرچه فرصت شود در صحن قرائت خواهد شد.

وی ادامه داد: متمم بودجه ارائه شده به شورای شهر تهران رقم بیش از 31 هزار میلیارد تومان است که به بودجه اصلی اضافه خواهد شد و به صورت مجموع بودجه سال جاری را به بیش از 100 هزار میلیارد تومان می رساند.

رییس شورای شهر تهران در خصوص ورود اتوبوس های تعمیر شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران نیز اظهار کرد: تعداد دقیق این اتوبوس ها را نمی دانم اما مدیرعامل اتوبوسرانی اعلام کرده که تعدادی اتوبوس تعمیر و به ناوگان بازگردانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر آخر هفته زاکانی به چین برای انعقاد قرارداد 2000 اتوبوس برقی پایتخت

سفر آخر هفته زاکانی به چین برای انعقاد قرارداد 2000 اتوبوس برقی پایتخت