مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 07:052024-01-01سياسي

نمایشگاه پوستر میثاق با ولایت در نهاوند برپا شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت دهه بصیرت نمایشگاه پوستری با مضامین سخنان مقام معظم رهبری برپا شد.

- مهرداد معصومی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نها وند با اشاره به برگزاری نمایشگاه پوستری در دهه بصیرت اظهار کرد: در این نمایشگاه 40 پوستر به ابعاد 70*50 با موضوع دیدارهای رهبری با اقشار مختلف مردم، بیانات علما و بزرگان پیرامون ولایت و رهبری، دلنوشته های مردمی و دست نوشته ها و اشعار مقام معظم رهبری به نمایش درآمده است.

  وی افزود: پوسترهایی نیز با محوریت حجاب و عفاف با مضمون سخنان ائمه اطهار(ع)، علما و بزرگان دینی، شخصیت های بزرگ تاریخ جهان در خصوص مشکلات جوانان غرب و شرق در زمینه عدم رعایت عفت عمومی و لزوم حفظ حریم بانوان به نمایش درآمده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در گفت: هدف  از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای فرهنگی در شهرستان، شناساندن فرهنگ حجاب و عفاف و معرفی امامت و رهبری در جوامع اسلامی و ترویج اعتقاد دینی و اسلامی است.

وی افزود: این نمایشگاه از 10 دی ماه به مدت پنج روز از ساعت هشت تا 14 در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده بازدید علاقمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پوستر میثاق با ولایت در نهاوند برپا شد

نمایشگاه پوستر میثاق با ولایت در نهاوند برپا شد