مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 23:352023-12-31حوادث

فریاد های التماس در جدال با مرگ!


کلاهبرداری با رسیدسازی جعلی/ مرگ کوهنورد قزوینی در حادثه ریزش سنگ/ سرگذشت جوان کابل دزد/ قصاص در ملأعام؛ مجازات قاتل وکیل شاهرودی/ فریاد های التماس در جدال با مرگ!/ عاملان جنایت در باغ پرند دوباره محاکمه شدند/ افشای جنایت هولناک در پمپ بنزین! - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (یکشنبه دهم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  کلاهبرداری با رسیدسازی جعلی سه عضو یک باند که پس از خرید کالا با ارائه رسید جعلی در فضای مجازی کلاهبرداری می کردند از سوی کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید مرگ کوهنورد قزوینی در حادثه ریزش سنگ ریزش سنگ در ارتفاعات آهار از توابع بخش رودبارقصران منجر به مرگ یک کوهنورد و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.

بیشتر بخوانید سرگذشت جوان کابل دزد اگر چه مادرم به خاطر اعتیاد شدید به هرویین از او طلاق گرفت، اما من هم در دوران نوجوانی و با تشویق دوستانم به مصرف حشیش و شیشه آلوده شدم و با رفتن به پاتوق دزدان و معتادان به سرقت کابل های برق و مخابرات روی آوردم تا این که.

بیشتر بخوانید قصاص در ملأعام؛ مجازات قاتل وکیل شاهرودی عامل قتل وکیل دادگستری در شهرستان شاهرود با حکم دادگاه کیفری سمنان به قصاص محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد های التماس در جدال با مرگ!

فریاد های التماس در جدال با مرگ!