مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:052023-12-27حوادث

رفع تصرف 730 هزار مترمربع از اراضی ملی استان سمنان


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت بیش از 730 هزار مترمربع در آذرماه سال جاری در این استان خبر داد.

- علیرضا ابوطالبی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی و انتظامی و تلاش نیروهای یگان حفاظت این استان، در آذرماه سال جاری 730 هزار و 499 مترمربع از اراضی ملی خلع ید و رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.

وی اضافه کرد: همچنین در آذرماه سال جاری برای 10 نفر از متصرفان اراضی ملی که مساحتی به اندازه 106 هزار مترمربع را تصرف کرده بودند، پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ادامه داد: صیانت و حفاظت از انفال الهی و عرصه های منابع طبیعی از وظایف ذاتی این یگان است و پیشگیری و مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و ساخت وسازهای غیرمجاز در عرصه های منابع طبیعی از مأموریت های اولویت دار ما محسوب می شود.

ابوطالبی از مردم هم استانی تقاضا کرد که در صورت مواجهه با هرگونه تخلف، جرم و حوادث مرتبط با منابع طبیعی، مراتب را از طریق تلفن 1504 و همچنین سامانه 139 اطلاع رسانی کرده تا همکاران یگان حفاظت به موقع رسیدگی کنند و از خسارات جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 730 هزار مترمربع از اراضی ملی استان سمنان

رفع تصرف 730 هزار مترمربع از اراضی ملی استان سمنان