مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:502023-12-27سياسي

سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه ملت معرفی شد


مدیرعامل بیمه ملت در حکمی داود شکری را به عنوان سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی این شرکت منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه ملت، مراسم معارفه سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی با حضور علی رضا یزدان دوست مدیرعامل، داود قاسم پور رییس، محمدتقی چراغی نایب رییس و مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیات مدیره بیمه ملت برگزار شد.

یزدان دوست در سخنانی با اشاره به اینکه در سیاست گذاری جدید به دنبال توسعه حداکثری و فراگیر منابع انسانی و توجه جدی به استفاده از توان و تخصص این سرمایه ارزشمند هستیم، گفت: در این معاونت به دنبال توجه هر چه بیشتر به بهره وری و توسعه آموزش نیروها هستیم.

وی افزود: استفاده از ابزارهای مدیریتی در افزایش بهره وری و اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات هیئت مدیره از سرفصل های اصلی برنامه های این معاونت است.

یزدان دوست در حکم انتصاب سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی، خواستار اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ تدابیر و روش های ابتکاری لازم برای چابک سازی، تقویت انگیزه و علاقه به خدمت و افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت شده است.

در بخش دیگری از حکم مدیرعامل بیمه ملت به داود شکری آمده است: اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی مدیرعامل و هیئت مدیره، ارائه به موقع گزارش ها و بازخوردهای لازم، دقت کافی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه ملت معرفی شد

سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه ملت معرفی شد