مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:502023-12-31سياسي

مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل در روزهای 13 و 14 دی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل در روزهای 13 و 14 دی خبر داد.

امیر رجبی 10 دی در نشست شورای سیاستگذاری و اجرایی هشتمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی از برگزاری این همایش در روزهای 13 و 14 دی در اردبیل خبر داد و گفت: مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی با حضور برگزیدگان آن و نیز نمایندگان ادیان و مذاهب در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع برای حضور در این همایش 115 مقاله و خلاصه سخنرانی از محققان داخلی و خارجی ارسال شده است، افزود: مقالات بخش اصلی همایش توسط 19 نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده که در نهایت 10 مقاله به عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شده است.

رجبی اعلام کرد: پنل های ارائه مقالات در قالب دو کارگاه در روز 14 دی ماه از ساعت 8 تا 10 صبح در سالن بصیرت و سالن کنفرانس دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می شود

مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می شود