مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:352024-01-02حوادث

پاییز امسال بیش از 700 خرده فروش مواد مخدر در قم دستگیر شدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به آمار عملکرد 3 ماهه سوم سال جاری، گفت: با برخورد هوشمندانه و مقتدرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سایر رده های انتظامی با شعار شهری عاری از مظاهر اعتیاد با اجرای 39 طرح مختلف 708 خرده فروش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن هاشم نیا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای رفع دغدغه خانواده ها و تأمین آسایش و ایجاد آرامش در میان شهروندان، اجرای طرح های امنیت محله محور و پاک سازی بوستان ها و اماکن تفرجگاهی در دستورکار این پلیس قرار گرفت .

وی با اشاره به آمار عملکرد 3 ماهه سوم سال جاری، افزود : با برخورد هوشمندانه و مقتدرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سایر رده های انتظامی با شعار شهری عاری از مظاهر اعتیاد با اجرای 39 طرح  مختلف تعداد 708 نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر و تعداد 2 هزار و 817  نفر معتاد متجاهر جمع آوری و مقدار 55 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: امسال با اجرای هوشمندانه و هدفمند طرح ها و مأموریت ها، آمار دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با 104 درصد افزایش و دستگیری معتادین متجاهر با 72 درصد رشد همراه بوده است که این امر بیانگر تلاش و جدیت فرماندهی انتظامی استان در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز امسال بیش از 700 خرده فروش مواد مخدر در قم دستگیر شدند

پاییز امسال بیش از 700 خرده فروش مواد مخدر در قم دستگیر شدند