مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:152023-12-26اقتصادي

تحقق 91 درصدی بودجه مصوب هشت ماهه شهرداری تهران


خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آبان ماه شاهد رشد تحقق بودجه 1402 هستیم، از تحقق 91 درصدی بودجه مصوب هشت ماهه شهرداری تهران خبر داد.

- خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آبان ماه شاهد رشد تحقق بودجه 1402 هستیم، از تحقق 91 درصدی بودجه مصوب هشت ماهه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب کاشانی در دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در امر خداپسندانه کمک به آزادی مادران زندانی وارد عمل شده است.

این اقدام سالهاست که در شهرداری تهران دنبال می شود.

البته رقم یک میلیارد تومان در گذشته به اندازه ای بود که تعداد زیادی از زندانیان با این رقم آزاد می شدند، اما با توجه به حجم تورم و مشکلات اقتصادی، رقم پنج میلیارد تومان از سوی شهرداری تهران، پنج میلیارد تومان از سوی سازمان زندانها و پنج میلیارد تومان نیز از سوی خانواده ها تأمین خواهد شد و خیرین نیز در این زمینه وارد عمل می شوند.

این اقدام کار خوبی است که شهرداری منطقه پنج آغاز کرده و امیدواریم به بهترین شکل ادامه یابد.

وی با بیان اینکه بودجه امسال با رقم 75 هزار و 990 میلیارد تومان به تصویب رسیده بود، افزود: 64 هزار میلیارد تومان به عنوان درآمدها به میزان 84 درصد، بیش از 6 هزار میلیارد تومان واگذاری دارایی سرمایه ای به میزان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 91 درصدی بودجه مصوب هشت ماهه شهرداری تهران

تحقق 91 درصدی بودجه مصوب هشت ماهه شهرداری تهران