مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 21:102023-12-25بين الملل

تاکید مجدد چین بر افزایش کمک های بشردوستانه به غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «مائو نینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران گفت: «چین به همکاری با همه طرف ها برای تقویت هماهنگی و اقدامات مسئولانه و معنادارتر در شورای امنیت سازمان ملل برای توقف زودهنگام خصومت ها در غزه ادامه خواهد داد».

- سخنگوی وزارت خارجه چین امروز دوشنبه گفت وضعیت انسانی در غزه همچنان رو به وخامت است و باید کمک به این منطقه افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مائو نینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران گفت: چین به همکاری با همه طرف ها برای تقویت هماهنگی و اقدامات مسئولانه و معنادارتر در شورای امنیت سازمان ملل برای توقف زودهنگام خصومت ها در غزه ادامه خواهد داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شینهوا این دیپلمات چینی این سخنان را در خصوص قطعنامه 2720 که جمعه گذشته با 13 رای موافق و دو رای ممتنع توسط شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد، بیان کرد و خواستار اقدام فوری برای گسترش کمک های بشردوستانه به غزه و ایجاد شرایط برای توقف پایدار درگیری ها شد.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه خبر داد که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون 20 هزار و 674 نفر شهید و بیش از 54 هزار نفر هم زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجدد چین بر افزایش کمک های بشردوستانه به غزه

تاکید مجدد چین بر افزایش کمک های بشردوستانه به غزه