مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:352024-01-10اقتصادي

فرصت های شغلی در کشور از تعداد بیکاران بیشتر است


معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است: تعداد فرصت های شغلی از تعداد افراد بیکار در کشور بیشتر است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است: تعداد فرصت های شغلی از تعداد افراد بیکار در کشور بیشتر است.

محمود کریمی بیرانوند در نوزدهم جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خراسان شمالی که امروز (20 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: اکنون 220 هزار فرصت شغلی در کشور به ثبت رسیده و این در حالی است که تعداد کارجویان ثبت شده در سامانه جست وجوی مشاغل 170 هزار نفر است.

وی ادامه داد: سامانه جست وجوی شغل به معرفی در جامعه نیاز دارد که تحلیل های بسیاری را می توان براساس آن به دست آورد، چون از کمیت عبور و به سوی کیفیت حرکت می کنیم.

با دیدن سامانه جست وجوی شغل می توان به اهمیت رشته های مورد تقاضا پی برد و به سمت آموزش آن ها حرکت کرد تا با اشباع شدن در رشته های مختلف روبه رو نباشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: گره بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور منابع مالی نیست، بلکه آموزش های مهارتی و فرهنگ کار است که باید در کارفرما و کارجو وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت های شغلی در کشور از تعداد بیکاران بیشتر است

فرصت های شغلی در کشور از تعداد بیکاران بیشتر است