مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:252023-12-23اقتصادي

رونمایی از نخستین شبیه ساز آموزشی جوشکاری کشور در استان بوشهر


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: نخستین شبیه ساز جوشکاری MAG با تکنولوژی واقعیت مجازی کشور در استان بوشهر رونمایی شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید دراهکی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر ظهر امروز در نشست با فعالان حوزه مهارت، اظهار داشت: روش های مختلف جوشکاری یکی از مهارت های پایه و در عین حال فراگیر در بین کارآموزان فنی و حرفه ای است.

وی با بیان اینکه از جمله صنایع که از فرآیند جوشکاری بهره بیشتری می برد صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، فلزی، سازه و ساختمان، کشتی سازی است، گفت: جوشکاری در تمامی زمینه های صنعتی جایگاه خود را پیدا کرده و به عنوان یک فرآیند کلیدی در تولید و ساخت وساز مختلف شناخته می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر حرفه جوشکاری را مستلزم مهارت و دانش در زمینه های مختلف از جمله فیزیک، مواد و مهندسی دانست و خاطرنشان کرد: آموزش جوشکاری به روش سنتی، شامل آموزش عملی در کارگاه جوشکاری است.

دراهکی با بیان اینکه جوشکاری و خدمات آن در زنجیره تامین اکثر صنایع نقش حیاتی دارد، اضافه کرد: در کنار مزایای بسیار و غیرقابل انکار تحول دیجیتال در آموزش جوشکاری از بعد استفاده از تکنولوژی در بهبود و سرعت بخشیدن به فرآیندهای آموزشی که محدودیت های آموزش سنتی را کنار گذشته و فرصت هایی جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نخستین شبیه ساز آموزشی جوشکاری کشور در استان بوشهر

رونمایی از نخستین شبیه ساز آموزشی جوشکاری کشور در استان بوشهر