مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:102024-01-10حوادث

درختان راش در حال سوختن؛ جنگل چمستان منتظر بارش رحمت الهی


جنگلی که در طول سال ها بدون دخالت انسانی رشد کرد و درختانش تنومند شد متاسفانه با سهل انگاری یک شخص از روی آگاهی و شاید هم ناآگاهی هکتارها جنگل را به کام مرگ و نابودی می فرستد.

- ایسنا/مازندران جنگلی که در طول سال ها بدون دخالت انسانی رشد کرد و درختانش تنومند شد متاسفانه با سهل انگاری یک شخص از روی آگاهی و شاید هم ناآگاهی هکتارها جنگل را به کام مرگ و نابودی می فرستد.

روز گذشته خبر آتش سوزی جنگل (هلیک بن- بزرگترین مرکز زادآوری درخت راش و راشستان شهرستان نور) از طریق گزارش های مردمی به منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور داده شد که پس از دریافت خبر تیم های واکنش سریع حفاظت شهرستان نور با مدیریت رییس این اداره و نیروهای مردمی و بسیج و دهیاران و شوراهای دو روستای لاویج و واز به سمت کانون آتش سوزی اعزام شدند.

به گفته رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور ابتدا نیروها از جنگل های واز برای مهار آتش سوزی اقدام کردند اما به دلیل طولانی بودن رسیدن به کانون آتش سوزی مسیر لاویج که فاصله کمتری تا کانون آتش سوزی داشت انتخاب شد.

قنبر علی داداش پور بخشدار چمستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آتش سوزی با تلاش حدود 50 نفر از افراد مذکور در حالی که مسیر دسترسی بسیار سخت و صعب العبور بود تا غروب مهار شد اما با تاریک شدن هوا و شروع وزش باد شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان راش در حال سوختن؛ جنگل چمستان منتظر بارش رحمت الهی

درختان راش در حال سوختن؛ جنگل چمستان منتظر بارش رحمت الهی