مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:052024-01-16سياسي

اعلام آمار مجروحان باقی مانده از حمله تروریستی کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه برای درمان سریع مجروحان از 12 بیمارستان دولتی، خصوصی و نظامی کرمان کمک گرفته شد، اظهار کرد: این دو حادثه انفجار تروریستی در مجموع 284 مجروح برجای گذاشت که 195 نفر از آنان بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از حادثه تروریستی 13 دی ماه در گلزار شهدای کرمان 17 مصدوم در بیمارستان باقی مانده اند که 9 نفر از آنان در بخش های ویژه و 8 نفر در سایر بخش های بیمارستان های کشور بستری هستند و حال سه تن از آنان وخیم است.

مهدی احمدی نژاد در آیین قدردانی از کادر اورژانس، پرستاری و پزشکی امدارسان در حادثه تروریستی 13 دی ماه کرمان در ستاد وزارت بهداشت، گفت: در روز حادثه خوشبختانه تمام بیماران با میانگین زمانی 15 دقیقه به مراکز درمانی منتقل شدند که با توجه به انبوه جمعیت حاضر در مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی، زمان بسیار خوبی است.

وی افزود: تمام بیماران و شهدا طی دو ساعت از محل انفجار ها تخلیه و توسط هشت دستگاه آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های کرمان منتقل شدند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه برای درمان سریع مجروحان از 12 بیمارستان دولتی، خصوصی و نظامی کرمان کمک گرفته شد، اظهار کرد: این دو حادثه انفجار تروریستی در مجموع 284 مجروح ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمار مجروحان باقی مانده از حمله تروریستی کرمان

اعلام آمار مجروحان باقی مانده از حمله تروریستی کرمان