مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 22:152023-12-23سياسي

تعیین خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات در حال رایزنی است!


به زودی موضوع تعیین خط اعتباری ویژه در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان استان با وزیر اقتصاد و دارایی مطرح و پیگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استاندار خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در دهمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: تعیین خط اعتباری ویژه برای تسهیلات سفر رییس جمهوری به استان در حال پیگیری و در این زمینه رایزنی های لازم در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه موضوع تعیین خط اعتباری ویژه و تقاضای افزایش اعتبارات برای پرداخت تسهیلات سفر رییس جمهور با پیگیری های مستمر انجام شده است گفت: به زودی این موضوع در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان استان با وزیر اقتصاد و دارایی نیز مطرح و پیگیری خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی افزود: پیگیری برای خط اعتباری ویژه نیازمند اقدام مشترک است تا کنار پرداخت تسهیلات مصوب سفر، تسهیلات تکلیفی نیز پرداخت شود.

وی تاکید کرد: ارائه برنامه ها از سوی دستگاه و نهادها به سرعت انجام شود تا جذب مناسب منابع مربوط به اشتغالزایی استان محقق شود.

حسین نژاد تصریح کرد: با توجه به اهمیت پرداخت تسهیلات تبصره 18 در رونق اشتغالزایی، تا پایان هفته دستگاه های مرتبط برنامه های خود را به اداره کل اقتصاد ودارایی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات در حال رایزنی است!

تعیین خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات در حال رایزنی است!