مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 00:152023-12-22اجتماعي

تعطیلی مدارس ابتدایی برخی شهرهای استان اردبیل برای روز شنبه/ مدارس تهران تعطیل نیست


به دلیل تندباد شدید در اردبیل ، گرمی، نمین، سرعین، نیر و هیر فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

- استانداری تهران اعلام کرد:  فردا همه مدارس تهران باز و کلاس ها حضوری است.

مدارس ابتدایی این شهرها تعطیل شد تندباد شدید فعالیت مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی در نوبت های صبح و بعد از ظهر برخی شهرهای استان اردبیل را غیرحضوری کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل شامگاه جمعه در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز شنبه 2 دی ماه 1402 اعلام کرد: به دلیل تندباد شدید در اردبیل، گرمی، نمین، سرعین، نیر و هیر فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

  مجید کوهی مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در رابطه با آخرین وضعیت جوی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی و هشدار نارنجی صادره، با افزایش گرادیان فشار از عصر جمعه تا ظهر شنبه شاهد وزش بادهای نسبتا تند تا شدید خواهیم بود و اثر هشدار صادره در مناطق مرکزی، جنوبی و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس ابتدایی برخی شهرهای استان اردبیل برای روز شنبه/ مدارس تهران تعطیل نیست

تعطیلی مدارس ابتدایی برخی شهرهای استان اردبیل برای روز شنبه/ مدارس تهران تعطیل نیست