مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:502024-01-06اقتصادي

تغییر الگوی کشت در شهرستان های فارس به همت بنیاد برکت


مجری بنیاد برکت در استان فارس گفت: با ایجاد هزار و800طرح اشتغال زایی در حوزه زنجیره سبز و آبی و صنایع دستی شاهد اشتغال چند هزار نفری به صورت مستقیم و غیر مستقیم تنها در 16 شهرستان استان فارس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از شیراز،  سعید خدایاری  با بیان اینکه هدف گذاری امسال بنیاد برکت در استان فارس ایجاد طرح اشتغال زایی در 16 شهرستان این استان 3هزار و 800 طرح بوده که تا به امروز هزار و 800 طرح به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن رسیده است.

وی ادامه داد: بنیاد برکت در شهرستان های کازرون، شیراز، ممسنی،خرم بید، کوار، سروستان ، کوهچنار و در چندین شهرستان دیگر این استان ورود کرده و 28 تسهیلگر تحت پوشش خود قرار داده است.

خدایاری بیان کرد: در 16 شهرستان استان فارس از طریق طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت که زمینه اشتغال زایی چند هزار نفری به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است.

سعید خدایاری مجری بنیاد برکت در استان فارس با اشاره به اینکه  با توجه به شرایط آب و هوایی استان فارس بیشتر تمرکز خود را در بحث زنجیره سبز قرار داده ایم و  البته در حوزه زنجیره آبی هم اقدام به راه اندازی استخر دربرخی از مناطق کرده ایم گفت: اخیرا در شهرستان مرودشت در حوزه زنجیر آبی برای پرورش ماهی کپور استخرهای احداث  کرده و اقدام به پرورش ماهی گرم آبی کرده ایم همچنین در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر الگوی کشت در شهرستان های فارس به همت بنیاد برکت

تغییر الگوی کشت در شهرستان های فارس به همت بنیاد برکت