مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:502024-01-17بين الملل

یخبندان به جان صنعت نفت آمریکا افتاد


توفان زمستانی شدید، روز سه شنبه باعث تعطیلی یک پالایشگاه در منطقه گلف کاست آمریکا، اختلال در فعالیت پالایشگاه های دیگر و نصف شدن تولید نفت داکوتای شمالی شد.

- توفان زمستانی شدید، روز سه شنبه باعث تعطیلی یک پالایشگاه در منطقه گلف کاست آمریکا، اختلال در فعالیت پالایشگاه های دیگر و نصف شدن تولید نفت داکوتای شمالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه به رویترز گفتند: پالایشگاه شرکت توتال انرژی به ظرفیت 238 هزار بشکه در روز در پورت آرتور تگزاس، در حال بررسی واحدها پس از قطع برق این تاسیسات در صبح روز سه شنبه به دلیل توفان زمستانی بود.

همچنین، سازمان خط لوله داکوتای شمالی اعلام کرد تولید نفت این ایالت روز سه شنبه، به دلیل سرمای شدید هوا و چالش های عملیاتی، به نصف کاهش یافت.

برآورد می شود تولید نفت بین 600 هزار تا 650 هزار بشکه در روز کاهش پیدا کرده است.

شرکت اکسون موبیل، فعالیت یک واحد کراکر کاتالیزوری سیال تولید بنزین و یک کوکر در پالایشگاه خود در حومه هیوستون بی تاون تگزاس را که به دلیل سرمای شدید دوشنبه شب، اختلال پیدا کرده بود، به حال عادی بازگرداند.

شرکت فلینت هیلز ریسورسز اعلام کرد فعالیت پالایشگاه این شرکت به ظرفیت 343 هزار بشکه در روز در کورپوس کریستی تگزاس، تحت تاثیر سرمای شدید هوا قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان به جان صنعت نفت آمریکا افتاد

یخبندان به جان صنعت نفت آمریکا افتاد