مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:352024-01-14اقتصادي

افزایش قیمت اینترنت ثابت؟ هم بله و هم خیر!


تعرفه اینترنت ثابت افزایش یافت؟ این سوالی است که در پی انتشار برخی اخبار و اطلاعیه ها، پرسیده می شود و البته پاسخ تامل برانگیزی هم دارد!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به فاصله دو هفته از افزایش 34 درصدی قیمت اینترنت در کشور، انتشار اخباری توجه ها را به خود جلب کرده است.

اخباری که حکایت از افزایش تعرفه اینترنت ثابت دارند و برخی شرکت های ارائه دهنده این نوع از ارتباطات هم با صدور اطلاعیه هایی به مشتریانشان در این باره اطلاع رسانی کرده و بر ابهامات و سوالات افزوده اند.

موضوعی که واکنش مسئولان را هم به دنبال داشته است؛ امیر محمد زاده لاجوردی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشته: خبری که در رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت اینترنت ثابت منتشر شده مربوط به خبر افزایش 34 درصدی اینترنت است که در روز های قبل هم اعلام شد و خبر جدیدی نیست.

وی در ادامه تاکید کرده که افزایش قیمت 34 درصدی اینترنت شامل اینترنت ثابت و همراه بوده و یادآور شده که این افزایش شامل ترافیک داخلی نیست و به عبارتی تنها اینترنت مشمول آن شده است نه اینترانت یا همان شبکه داخلی کشور که از وبسایت های داخلی تا پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ایرانی را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت اینترنت ثابت؟ هم بله و هم خیر!

افزایش قیمت اینترنت ثابت؟ هم بله و هم خیر!