مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:002024-01-20ورزشي

شرکت 19 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: 19 تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمهدی حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: این رویداد با شرکت 19 تیم در بخش های انیمیشن، اپلیکیشن و بازی های تلفن همراه در اردبیل برگزار شد.

وی افزود: سطح تیم های شرکت کننده از نظر کیفی نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشت و تیم های برگزیده علاوه بر تجلیل در همایش فعالین فضای مجازی و اختتامیه رویداد شرکت می کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل به اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و سازماندهی استعدادهای برتر در این حوزه است و از طرح ها و ایده های نو حمایت می کنیم.

حسینی تصریح کرد: هدف کلی تولید محتوای فراگیر و توزیع و انتشار این محتوا با رویکرد ملی و انقلابی جهت ایفای نقش مؤثری در جنگ نرم و جنگ شناختی دشمن است که ما بتوانیم مقابله مناسبی با دشمن داشته باشیم.

وی در پایان بیان کرد: هماهنگی هایی با مسؤولان صورت گرفته است تا حمایت های کافی انجام شود و این رویداد به 48 ساعت ختم نشده و استمرار داشته باشد؛ رشد و شکوفایی تیم های شرکت کننده، آموزش و توانمندسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 19 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل

شرکت 19 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل