مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:552023-12-22بين الملل

درخواست سازمان های حقوق بشری برای اخراج هیات صهیونیستی از ژنو


یک روزنامه فرانسوی در گزارشی نوشت، بیش از 20 نهاد غیردولتی در زمینه حقوق بشر به ویژه سازمان عفو بین الملل از حضور هیات دائمی رژیم صهیونیستی در ساختمان خود در ژنو عصبانی هستند و خواهان اخراج این هیات شدند.

- یک روزنامه فرانسوی در گزارشی نوشت، بیش از 20 نهاد غیردولتی در زمینه حقوق بشر به ویژه سازمان عفو بین الملل از حضور هیات دائمی رژیم صهیونیستی در ساختمان خود در ژنو عصبانی هستند و خواهان اخراج این هیات شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه le temps فرانسه در این گزارش ویژه نوشت، هیات دائمی صهیونیستی به صورت موقت به ساختمانی منتقل شده که حدود 20 نهاد غیردولتی از جمله سازمان عفو بین الملل و جنبش بین المللی دفاع از کودکان در آن مستقر هستند که خواهان اخراج این هیات شدند.

در این گزارش آمده است، این هیات سازمان های مستقر در این ساختمان را غافلگیر کرد مخصوصا که اکثر آنها مدافع حقوق بشر هستند و باید در محیطی امن باشند، شرطی که با حضور نمایندگان دولتی و افسران پلیسی که ساختمان را زیر نظر دارند، قابل تحقق نیست.

در ادامه این گزارش آمده است، در این ساختمان یک دوربین مداربسته نصب شده که تا 360 درجه را رصد می کند.

همسایه روبروی این هیات سازمان عفو بین الملل است که غالبا از رژیم صهیونیستی انتقاد می کند و در واحد این سازمان شیشه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان های حقوق بشری برای اخراج هیات صهیونیستی از ژنو

درخواست سازمان های حقوق بشری برای اخراج هیات صهیونیستی از ژنو