مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:102024-01-07سياسي

اجرای پنجمین رویداد شکوه مادری در کشور


دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت از برگزاری پنجمین رویداد شکوه مادری در کشور خبر داد و گفت: همه ساله در روز مادر برنامه شکوه مادری با هدف شناسایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه زندگی: حجت الاسلام رسول ساکی دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت از برگزاری پنجمین رویداد شکوه مادری در کشور خبر داد و گفت: همه ساله در ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر برنامه شکوه مادری با هدف شناسایی، تجلیل و تکریم و توانمندسازی خانواده های جوان بالای چهار فرزند برگزار می شود و امسال نیز به لطف خدا پنجمین سال برگزاری خود را پشت سر می گذارد.

  حجت الاسلام ساکی از ثبت نام 800 نفر یا مجموعه به عنوان حلقه میانی برای اجرای رویداد در سراسر کشور در طرح امسال خبر داد و گفت: کار شناسایی و تجلیل از خانواده ها توسط حلقه های میانی انجام می شود.

  دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت در پایان از بنیاد 15 خرداد به عنوان حامی و مشارکت کننده رویداد امسال تشکر کرد و یادآور شد: به 3000 خانواده شناسایی شده در رویداد امسال تندیس شکوه مادری تعلق گرفت.

ما تقریبا از سال 98 که طرح مادری آغاز شد به دنبال ایده ای بودیم که بتوانیم به واسطه آن مردم را برای کنشگری در حوزه جمعیت به میدان بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پنجمین رویداد شکوه مادری در کشور

اجرای پنجمین رویداد شکوه مادری در کشور