مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:202024-01-13اقتصادي

اعطای وام تبصره 18 به 3500 طرح اقتصادی در کرمانشاه


مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه وام تبصره 18 را یکی از روش های تامین مالی مهم کشور دانست و گفت: بیش از 3 هزار و 500 طرح اقتصادی استان در این بخش، - محمود رشیدی اقدم، مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، جذب سرمایه گذاری را در قالب مأموریت های مهم وزارت اقتصاد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذار باید ظرفیت ها و قابلیت ها معرفی شود، اظهار کرد: در همین راستا، قابلیت های استان کرمانشاه به لحاظ موقعیت اقلیمی، داشتن مرز مشترک با کشور عراق،کشاورزی، صنعت و.

شناسایی و کلیپ سرمایه گذاری هم به زبان فارسی، کردی، عربی و انگلیسی آماده شده تا با کمک صدا و سیما ظرفیت و پتانسیل استان معرفی شود.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه در تشریح شروع کار یک سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در استان، اضافه کرد: هر سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری، باید ابتدا از اخذ مجوز شروع کند.

وی ادامه داد: پس از صدور مجوز؛ نیاز تامین مالی در بخش سرمایه ثابت یا در بخش سرمایه در گردش برای تولیدکننده مطرح می شود که در تبصره  18 قانون بودجه کشور پیش بینی شده است.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه در توضیح شرایط بهره مندی از وام تبصره 18 حمایت از تولید و اشتغال، تصریح کرد: طرح ها باید تولید محور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام تبصره 18 به 3500 طرح اقتصادی در کرمانشاه

اعطای وام تبصره 18 به 3500 طرح اقتصادی در کرمانشاه