مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:222024-01-02اقتصادي

حمایت 3 میلیارد ریالی از برنامه های کانون های مساجد خراسان شمالی


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون و در 9 ماه گذشته، بیش از 3 میلیارد ریال از کانون های این استان در قالب فعالیت های مختلف حمایت شده است.

- حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد به فعالیت های انجام شده و حمایت از کانون ها از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و اظهار کرد: مبلغ 3 میلیارد و 315 هزار و 500 ریال از کانون در قالب فعالیت های مختلف و اجرای برنامه ها و طرح های مختلف حمایت شده است.

وی گفت: این مبلغ با تدوین طرح های فرهنگی از سوی استان، ستاد کانون مساجد کشور و همچنین برنامه های انجام شده به صورت مشارکتی با نهاد های مختلف از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأمین شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه ضمن تشریح مبلغ اعلام شده فوق،  افزود: راه اندازی و سرانه حمایتی کانون های جدیدالتاسیس از ابتدای سال 120 میلیون ریال بود و نیز تجهیر کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که چهار کانون با اقلام کتابخانه ای از قبیل قفسه و میز و صندلی مطالعه، کتاب فایل اداری با اعتبار 400میلیون ریال حمایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 3 میلیارد ریالی از برنامه های کانون های مساجد خراسان شمالی

حمایت 3 میلیارد ریالی از برنامه های کانون های مساجد خراسان شمالی