مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 17:002024-01-04ورزشي

سامانه پاسخگویی به درخواست های مردمی آغاز به کار کرد


ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه های مردمی و سامانه 111 در آستانه سفر رییس جمهور به استان زنجان، راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در آستانه سفر رییس جمهور به استان زنجان، ستاد پاسخگویی بر خط و پردازش نامه های مردمی و سامانه 111 ظهر امروز با حضور استاندار زنجان راه اندازی شد.

  محسن افشارچی، استاندار زنجان در بازدید از این سامانه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شنیدن صدای مردم اولویت است، اظهار داشت: دولت صدای مردم را باید بشنود و مرکز ارتباطات مردمی در نهاد ریاست جمهوری برای این امر بسیار فعال است.

  استاندار زنجان افزود: 800 کاربر در دوشیفیت کاری تا پایان سفر ریاست محترم جمهوری آماده دریافت درخواست ها، مطالبات، نظرها و پیشنهادهای مردم استان هستند.

   وی خاطر نشان کرد: این سامانه از امروز به مدت سه روز (14تا 16دی ماه) از ساعت 7 تا 21 به صورت آنلاین آماده دریافت مسائل و درخواست های مردم استان است.

گفتنی است، در دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان یک هزار و 95 پروژه و 5 هزار و 857 واحد مسکونی(نهضت ملی و حمایتی) جمعا به ارزش 300 هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.

مهمترین این پروژه ها احیا و افتتاح 8 واحد صنعتی وتولیدی بزرگ استان شامل آندیا فولاد، فولاد آسین ابهر، شیشه زنگان و سرجین بافت به ارزش 49 هزار و 440 میلیارد ریال، افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پاسخگویی به درخواست های مردمی آغاز به کار کرد

سامانه پاسخگویی به درخواست های مردمی آغاز به کار کرد