مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:302024-01-19سياسي

مجید انصاری: آقایان اصلاح طلبان را از اساس قبول ندارند


مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقایان به یک جریان فکری اعتماد صد درصد دارند و حرف آنها را حجت می دانند و بقیه جریانات به خصوص جریان اصلاح طلب را از اساس و مطلقاً قبول ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از اظهاراتش در کافه خبر خبرآنلاین گفت: در این انتخابات صلاحیت بعضی از افراد تایید شده اند که ذهن مردم در مورد آنها سوال جدی وجود دارد.

متاسفانه در روند بررسی صلاحیت داوطلبان تناقضات فراوانی در رفتار نهاد نظارتی برای تایید و ردصلاحیت ها وجود دارد که با هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست و جا دارد شورای محترم نگهبان در فرصت مناسب از این زاویه عملکرد نظارتی خود را مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار دهد.

وی افزود: علت چنین مسئله ای این است که آقایان به یک جریان فکری اعتماد صد درصد دارند و حرف آنها را حجت می دانند و بقیه جریانات به خصوص جریان اصلاح طلب را از اساس و مطلقاً قبول ندارند و حرف آنها را حجت نمی دانند.

علاوه بر این هر کسی با افراد مرتبط با جریان اصلاح طلب سلام و علیک داشته باشد به عنوان فردی که در مظان اتهام است با او برخورد می کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مسئله مهم دیگر اینکه در مورد برخی از مراجع پنج گانه استعلام است، برخی از اعضای آنها در در میان این دسته بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید انصاری: آقایان اصلاح طلبان را از اساس قبول ندارند

مجید انصاری: آقایان اصلاح طلبان را از اساس قبول ندارند