مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:352024-01-14اقتصادي

اظهارنظر مخاطبان ایسنا درباره واردات دام زنده و قیمت گوشت


آزادسازی واردات دام زنده بدون محدودیت و قیمت گوشت این روزها محل بحث بسیاری از فعالان صنعت دامپروری و دست اندرکاران این بخش و حتی مردم عادی شده است؛ - آزادسازی واردات دام زنده بدون محدودیت و قیمت گوشت این روزها محل بحث بسیاری از فعالان صنعت دامپروری و دست اندرکاران این بخش و حتی مردم عادی شده است؛ به طوری که برخی موافق با واردات و تنظیم بازار هستند و برخی نیز معتقدند به جای واردات باید از تولیدکننده داخلی حمایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت، واردات دام زنده توسط شرکت های تعاونی مرزنشینان را بدون محدودیت مجاز اعلام کرد که این خبر واکنش های زیادی را به همراه داشت.

برخی از مخاطبان ایسنا در پیام هایی که برای ایسنا نوشته اند نظر مثبتی نسبت به این تصمیم داشته و معتقدند واردات باعث تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت قرمز در بازار خواهد شد اما برخی دیگر نوشته اند که واردات باعث می شود تولیدکننده داخلی آسیب بیشتری ببیند و کنترل قیمت گوشت باید با کنترل عوامل دیگر اتفاق بیفتد.

در ادامه برخی از پیام های مخاطبان ایسنا را می خوانیم: مخاطبی با نام سید می گوید: بهتر است واردات ادامه یابد تا بازار تنظیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر مخاطبان ایسنا درباره واردات دام زنده و قیمت گوشت

اظهارنظر مخاطبان ایسنا درباره واردات دام زنده و قیمت گوشت