مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:162023-12-25سياسي

12 پیمانکار در کهگیلویه و بویراحمد خلع ید شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا؛ داریوش فاطمیان عضو شورای شهر قلعه رییسی در نشست مدیران این بخش با رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به بیان مشکلات شهر قلعه رییسی پرداخت و گفت: قلعه تاریخی شهر قلعه رییسی که یکی از بناهای تاریخی استان است در معرض ریزش قرار دارد که نیاز است مسوولان میراث فرهنگی و گردشگری فکری به حال این قلعه کنند چرا که خانواده های بسیاری در اطراف سکونت داشته و خطر ریزش آنها را تهدید می کند.

فاطمیان، راه اندازی راهدارخانه بخش چاروسا را یکی از خواسته های مسوولان از مدیرکل راهداری دانست و خواستار روکش آسفالت جاده از قلعه دختر تا قلعه رییسی شد.

قدرت الله اشکبوش رییس شورای شهر قلعه رییسی هم به مشکلات کمربندی قلعه رییسی پرداخت و تاکید کرد: کمربندی شهر قلعه رییسی می تواند گره ترافیکی مرکز شهر را برطرف کند.

شاهینی رییس برنامه و بودجه استان در این عنوان کرد: در سفر دوم رییس جمهور اعتبارات بسیار خوبی اختصاص داده شد که منتظر تخصیص آنها هستیم که می تواند بسیاری از گره ها و مشکلات مناطق محروم استان را برطرف کند.

وی افزود: بیش از سه هزار کیلومتر راه روستایی در استان داریم که باید روی آنها کار شود و برای هر کیلومتر بیش از 35 میلیارد تومان در استان باید هزینه کرد و بخضی از محرومیت هم به ادوار گذشته بر می گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پیمانکار در کهگیلویه و بویراحمد خلع ید شدند

12 پیمانکار در کهگیلویه و بویراحمد خلع ید شدند