مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:252024-01-20پزشكي

احتمال اجرای فراخوان اعضای هیات علمی برای مناطق کم برخوردار


رییس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی با بیان اینکه فراخوان بهمن ماه وزارتخانه های «علوم» و «بهداشت» تا پایان بهمن ماه سال برگزار می شود، گفت: - رییس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی با بیان اینکه فراخوان بهمن ماه وزارتخانه های علوم و بهداشت تا پایان بهمن ماه سال برگزار می شود، گفت: احتمالا یک فراخوان مجزا برای مناطق غیربرخوردار حداکثر تا اریبهشت ماه تعیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی کی نژاد در سیصد و بیست و هفتمین جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تذکری عنوان کرد: به دانشگاه ها ابلاغ شود که پرونده های تعیین تکلیف نشده تا پایان بهمن ماه از طریق دو برابر شدن گروه تحقیق برای افزایش سرعت رسیدگی صورت بپذیرد، در غیر اینصورت حق اجازه فراخوان داده نخواهد شد.

وی افزود: فراخوان بهمن ماه وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری با 1100 ردیف استخدامی شروع شده و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با 1870 ردیف استخدامی و دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

براساس تقویم مصوب افرادی که در این فراخوان شرکت می کنند ظرف مدت حداکثر یک نیمسال و افرادی که از بنیاد ملی نخبگان معرفی شده اند تا اردیبهشت ماه باید تعیین تکلیف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اجرای فراخوان اعضای هیات علمی برای مناطق کم برخوردار

احتمال اجرای فراخوان اعضای هیات علمی برای مناطق کم برخوردار