مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:352024-01-09ورزشي

اقدام فرهنگی در کنار مبارزه با مواد مخدر باید انجام شود


باید اقدامات فرهنگی در کنار مبارزه با مواد مخدر همگام باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیروان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیروان، دولت اسماعیل زاده فرماندار این شهرستان، در جلسه شورای اداری شیروان، اظهار کرد: مواد مخدر موجب آسیب های گسترده اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و باید اقدامات فرهنگی را همگام با مبارزه مواد مخدر پیش برد.

وی گفت: وجود 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز در راه مقابله با مواد مخدر، وظیفه ستاد مبارزه با مواد مخدر را در راه مقابله، درمان و پیشگیری سنگین تر کرده است.

فرماندار شیروان افزود: لازم است در جهت توانمندسازی و پیشگیری در زمینه اعتیاد تلاش کرد و قدرت نه گفتن را در جوانان با آموزش و تمرین مستمر بالا برد.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: لازم است طرح یاریگران زندگی که مورد تایید سازمان ملل متحد است، به درستی در آموزش وپرورش به عنوان رکن اصلی اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات عملی در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: یکی از راه های بازدارندگی و تقویت اعتماد به نفس، ترویج و تبلیغ ورزش و فراهم نمودن فضا جهت فعالیت مفید بخصوص برای جوانان است.

فرماندار شیروان بیان کرد: در این راستا باید از ظرقیت های مردمی، توانمندسازی محلات، مساجد، پایگاه های بسیج، وچود روحانیون و ائمه جمعه به خوبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام فرهنگی در کنار مبارزه با مواد مخدر باید انجام شود

اقدام فرهنگی در کنار مبارزه با مواد مخدر باید انجام شود