مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:552024-01-13حوادث

فرمانده فراجا: به زودی کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت


با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت و قبول مسؤولیت فرمانده ای با تجربه و کاردان در این حوزه و کنترل سارقان سابقه دار قطعا کاهش چشمگیری در این موضوع خواهیم داشت و به زودی لذت آن را مردم خواهند چشید.

- سردار رادان: با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت و قبول مسؤولیت فرمانده ای با تجربه و کاردان در این حوزه و کنترل سارقان سابقه دار قطعا کاهش چشمگیری در این موضوع خواهیم داشت و به زودی لذت آن را مردم خواهند چشید.

فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می گوید با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل سارقان سابقه دار قطعاً کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امروز شنبه 23 دی ماه 1402 فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در مراسم تکریم و معارفه مشاور فرمانده کل انتظامی و فرمانده قرارگاه مسکن، رییس پلیس پیشگیری و فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی و مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این لباس شأن فرماندهی و مدیریت نصیب ما و تعدادی از شما همکاران خوبم شده و باید این فرصت را غنیمت بدانیم و هرچه در توان داریم برای خدمت صادقانه به کار بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده فراجا: به زودی کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت

فرمانده فراجا: به زودی کاهش چشمگیری در سرقت خواهیم داشت