مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:352024-01-14اجتماعي

مجموعه باغ کتاب ناایمن است


رییس کمیسیون محیط زیست خدمات شهری شورای شهر تهران: با توجه به تردد جوانان، نوجوانان کودکان و زنان و مردان در باغ کتاب، ناایمن بودن این مجموعه می طلبد که هر چه سریع تر اقدامات لازم جهت ایمن سازی این مجموعه از سوی شهرداری تهران صورت بگیرد.

- رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به ناایمن بودن مجموعه باغ کتاب اشاره کرد و گفت: روزانه شاهد تردد نوجوانان، کودکان، جوانان، زنان و مردان در این مجموعه هستیم و باغ کتاب وضعیت نامناسبی را دارد و در صورت آتش سوزی اتفاقات تلخی رخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مهدی پیرهادی صبح امروز در جریان دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارشاتی در خصوص ناایمن بودن اماکن در سطح شهر تهران اظهار کرد: برخی از این امکان مربوط به مجموعه های دولتی و برخی از این ساختمان ها متعلق به شهرداری تهران است.

وی افزود: در گزارشی که توسط سازمان آتش نشانی و مدیریت بحران تهیه شده به ناایمن بودن ساختمان ها اشاره شده و لازم است اقدامات لازم جهت ایمن سازی این ساختمان ها توسط مجموعه های دولتی و همچنین شهرداری تهران صورت بگیرد.

پیرهادی گفت: مجموعه هایی در شهرداری داریم که گاهاً ناایمن هستند؛ به عنوان مثال به ناایمن بودن باغ کتاب می توان اشاره کرد که وضعیت نامناسبی در این بخش دارد و چنانچه آتش سوزی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه باغ کتاب ناایمن است

مجموعه باغ کتاب ناایمن است