مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:102024-01-01سياسي

اهدای نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاص شایسته و افتخارآفرین مشهدی


معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاصی که در مجموعه های غیردولتی و مردم نهاد کار ویژه ای برای مشهد انجام داه باشند اهدا می شود.

- اهدای نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاص شایسته و افتخارآفرین مشهدی ایسنا/خراسان رضوی معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاصی که در مجموعه های غیردولتی و مردم نهاد کار ویژه ای برای مشهد انجام داه باشند اهدا می شود.

سیدجلیل بامشکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به مصوبات شورای شهر در هر سال قرار شده است طی فرایندی مشخص، نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاصی که در مجموعه های مردم نهاد و غیردولتی اقدام ویژه ای برای شهر مشهد انجام داده و یا افتخارآفرینی داشته اند، اهدا شود.

وی اضافه کرد: امسال اولین سال اهدای نشان مشهدالرضا(ع) است و تصمیم گرفتیم تا این نشان را به مناسبت 10 دی که روز مشهد نامگذاری شده است، اهدا کنیم.

در این جریان ما به دنبال این هستیم تا به افرادی که در 7 عرصه برای شهر مشهد افتخاری کسب کرده اند و یا اینکه توانسته اند جریان تازه ای را در مشهد به وجود آورند، نشانی اهدا کنیم.

در تمام این 7 عرصه به دنبال آن هستیم تا افراد جریان ساز مشهدی که در عرصه های ملی و بین المللی باعث درخشش اسم مشهد شده اند، شناسایی و تقدیر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاص شایسته و افتخارآفرین مشهدی

اهدای نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاص شایسته و افتخارآفرین مشهدی