مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:302023-12-26پزشكي

چتر حمایتی دولت یک هزار و 820 کودک دچار سوءتغذیه در کرمانشاه را فرا گرفت


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: یک هزار و 820 کودک در استان مشمول طرح رفع سوء تغذیه کودکان زیر 5 سال شناسایی شدند.

- مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور از روز یکشنبه 28 آبان ماه از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برنامه رفع سوء تغذیه کودکان 5 تا 59 ماهه (زیر 5 سال) دهک های یک تا 7 درآمدی خانوار آغاز شد.

وی گفت: تأمین امنیت غذایی و بهره مندی عادلانه آحاد جامعه از سبد غذایی سالم و مطلوب از اهداف مهم این طرح محسوب می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: بر این اساس تمامی کودکانی که نیازمند حمایت تغذیه ای بوده و شرایط استفاده از طرح را دارا باشند تحت پوشش این برنامه قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا حساب خانوارهای دارای کودک زیر 5 سال مبتلا به سوء تغذیه در دهک های یک تا 7 درآمدی در قالب سبد غذایی مشتمل بر 16 قلم مورد تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به ترتیب دهک های یک تا 5 درآمدی برای یک کودک یک میلیون تومان، 2 کودک 2 میلیون و سه کودک سه میلیون تومان و برای خانوار دهک 6 تا 7 برای یک کودک 600 هزار، 2 کودک یک میلیون و 200 هزار و سه کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایتی دولت یک هزار و 820 کودک دچار سوءتغذیه در کرمانشاه را فرا گرفت

چتر حمایتی دولت یک هزار و 820 کودک دچار سوءتغذیه در کرمانشاه را فرا گرفت