مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:502023-12-23اقتصادي

از نظارت ضعیف بر بازار یلدا تا افزایش قیمت گوشت گوسفندی در قزوین


در این گزارش قیمت کالاهای اساسی در روزهای منتهی به یلدا بررسی شده، به افزایش قیمت میوه اشاره شده، نقش نظارتی مسئولین ذیربط زیر ذره بین بوده و افزایش قیمت گوشت گوسفندی نیز مورد بحث قرار گرفته است.

- ایسنا/قزوین در این گزارش قیمت کالاهای اساسی در روزهای منتهی به یلدا بررسی شده، به افزایش قیمت میوه اشاره شده، نقش نظارتی مسئولین ذیربط زیر ذره بین بوده و افزایش قیمت گوشت گوسفندی نیز مورد بحث قرار گرفته است.

ایسنا در گزارشی از بازار این هفته به بررسی قیمت کالاهای اساسی در بازار قزوین پرداخته و نوسانات قیمت آن ها را مورد بررسی قرار می دهد.

لازم به ذکر است قیمت های درج شده در گزارش مربوط به قیمت کالاها در بازار سنتی قزوین است، طبیعتاً قیمت این کالاها در مغازه های سطح شهر بیشتر است.

این هفته قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در بازار قزوین 85 هزار تومان بود.

محمدابراهیم حسن نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در روز 25 آذر ماه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی اظهار کرد: سالانه بیش از 2 میلیون و 600 هزار تن گوشت مرغ در کشور تولید می شود، به طوری که ظرفیت جوجه ریزی در ماه بین 120 تا 140 میلیون قطعه است.

وی با تأکید بر اینکه میزان جوجه ریزی در آذر ماه چشمگیر بوده، عنوان کرد: بیش از 140 میلیون قطعه جوجه ریزی تا پایان آذر ماه انجام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نظارت ضعیف بر بازار یلدا تا افزایش قیمت گوشت گوسفندی در قزوین

از نظارت ضعیف بر بازار یلدا تا افزایش قیمت گوشت گوسفندی در قزوین