مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:052023-12-27بين الملل

نیویورک تایمز: نشانه ای از افول توان نظامی حماس وجود ندارد


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در یک تحلیل مفصل به توضیح درباره توانمندی های حماس پرداخته و هدف اسراییل برای نابودی این گروه توسط اسراییل را «خیالبافی» توصیف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی به قلم یکی از تحلیلگران ارشد این روزنامه در مسائل غرب آسیا نوشته تردیدها درباره توانایی اسراییل برای از بین بردن حماس شدت گرفته است.

نیل مک فارگوهر که نیویورک تایمز او را یکی از تحلیلگران و نویسندگان باسابقه این روزنامه و سایر رسانه های آمریکا در زمینه مسائل غرب آسیا معرفی می کند در آغاز این تحلیل به اطمینان خاطر اسامه حمدان ، نماینده حماس در لبنان درباره قابل حذف نبودن این گروه اشاره کرده است.

طبق این گزارش، حمدان اخیراً در یک نشست خبری در دفترش در جنوب لبنان در حالی که مقابل تریبونی به رنگ خاکستری و مزین شده به نشان های حماس و نمادی از یک فرد مسلح در حال جشن گرفتن حمله 7 اکتبر ایستاده بود گفت: ما درباره آینده نوار غزه نگرانی نداریم.

تنها مردم فلسطین هستند که تصمیم می گیرند.

به نوشته تحلیلگر نیویورک تایمز، اسامه حمدان با این جملات در واقع داشت یکی از هدف های اصلی اسراییل در حمله به غزه، یعنی برچیدن توانمندی های سیاسی و نظامی حماس را زیر سوال می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: نشانه ای از افول توان نظامی حماس وجود ندارد

نیویورک تایمز: نشانه ای از افول توان نظامی حماس وجود ندارد