مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:002024-01-09اقتصادي

آبرسانی به 40 روستای ایلام با مشارکت خیّرین آبرسان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اجرای طرح های آبرسانی با مشارکت خیّرین آبرسان جمعیتی افزون بر 5421 نفر در استان ایلام از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اجرای طرح های آبرسانی با "مشارکت خیّرین آبرسان" جمعیتی افزون بر 5421 نفر در استان ایلام از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

پرویز ناصری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آبرسانی به 40 روستای استان شامل احداث، توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه های توزیع، با تامین لوله پلی اتیلن با اقطار 63 تا 160 میلی متر پلی اتیلن توسط خیر آبرسان کشور در حال اجرا است.

وی افزود: خرید لوله های پلی اتیلن با اقطار 63 تا 160 میلی متری به متراژ 62.

9 کیلومتر به ارزش 40میلیارد ریال از طریق خیر بنیاد نیکوکاری ابراهیمی (پدر آبرسان ایران) خریداری و اهداء شده که عملیات اجرایی آنها به صورت امانی و پیمانی در تمام روستاهای مصوب شده در حال انجام است و در تعدادی از روستاها خاتمه یافته و مردم از آب آشامیدنی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: همچنین توسط این بنیاد نیکوکاری، خدماتی جهت آبرسانی به روستاهای شهرستانهای مهران، دهلران، ملکشاهی، دره شهر، چوار، هلیلان، سیوان، ایوان و ایلام انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 40 روستای ایلام با مشارکت خیّرین آبرسان

آبرسانی به 40 روستای ایلام با مشارکت خیّرین آبرسان