مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 22:552024-01-04حوادث

آدم ربایی وسط اتوبان به خاطر پول


دستگیری پسر 14 ساله پس از قتل/ دستگیری عاملان سرقت سوخت کامیون های پارک شده/ تنها مظنون قتل زن عتیقه فروش در مزارشریف بازداشت شد/ راز سرقت های مسلحانه باند کلاه داران!/ آدم ربایی وسط اتوبان به خاطر پول/ قاتل مسلح بعد از 6 سال فرار به خط پایان رسید/ اولیای دم، - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (پنجشنبه چهاردهم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  دستگیری پسر 14 ساله پس از قتل پسر نوجوان که در یک درگیری جمعی در شهر سندرک میناب پسر 17 ساله ای را کشته بود از سوی پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید دستگیری عاملان سرقت سوخت کامیون های پارک شده سه سارق که سوخت کامیون های پارک شده در سطح شهر کهنوج سرقت می کردند، به دام افتادند.

بیشتر بخوانید تنها مظنون قتل زن عتیقه فروش در مزارشریف بازداشت شد مرد خدمتکار که تنها مظنون قتل زن ثروتمند است در مزار شریف افغانستان بازداشت شد و قرار است برای تحقیقات به ایران استرداد شود.

بیشتر بخوانید راز سرقت های مسلحانه باند کلاه داران! باند مخوف سرقت های مسلحانه از گیم نت های مشهد در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی متلاشی شد که سرکردگی آن ها را قاتل نجات یافته از پای چوبه دار به عهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم ربایی وسط اتوبان به خاطر پول

آدم ربایی وسط اتوبان به خاطر پول